Friday 1 July 2022

Pembentangan Podcast

 

Bagi kuliah minggu 13, kumpulan saya iaitu KJK Production merupakan kumpulan kedua yang melakukan pembentangan dan dalam kumpulan tersebut, saya merupakan giliran atau ahli kedua dalam kumpulan yang akan melakukan pembentangan. 


Saya memilih podcast "Cerita Seram Pelesit: Spirit Horror Story" daripada Ashrappp Channel di Youtube. 

Pembentangan saya dijalankan pada 
22 Jun 2022, Rabu [MINGGU 13]

Berikut merupakan kandungan dalam slide pembentangan saya ❤







Klik pautan Canva di bawah untuk melihat slide saya ❤


Klik pautan Youtube di bawah untuk menonton Podcast pilihan saya ❤


Kumpulan yang tidak berkesempatan untuk membuat pembentangan pada kuliah hari rabu, akan menyambung pembentangan semasa waktu amali hari jumaat iaitu pada 24 Jun 2022.


Kehadiran kuliah 22 Jun 2022 (Pembentangan Podcast)

Kehadiran amali 24 Jun 2022 (Sambungan pembentangan Podcast)


No comments:

Post a Comment